Tagglambertville-book-club
Taggade verk
Oftast taggat | Viktat | Populärt just nu | Nypublicerat — Filter: Ingen/inga (ändra)
- Native American Literature Course Pack av Louise Erdrich (1 gånger)
- Eleanor Oliphant mår alldeles utmärkt av Gail Honeyman (1 gånger)
- The Tea Girl of Hummingbird Lane av Lisa See (1 gånger)
- Exit West av Mohsin Hamid (1 gånger)
- En gentleman i Moskva av Amor Towles (1 gånger)
- The Wangs vs. the World av Jade Chang (1 gånger)
- Den underjordiska järnvägen av Colson Whitehead (1 gånger)
- Commonwealth av Ann Patchett (1 gånger)
- LaRose av Louise Erdrich (1 gånger)
- Kvinnan på tåget av Paula Hawkins (1 gånger)
- The Transcriptionist av Amy Rowland (1 gånger)
- Livet enligt Fikry av Gabrielle Zevin (1 gånger)
- Off Course: A Novel av Michelle Huneven (1 gånger)
- Ljuset vi inte ser av Anthony Doerr (1 gånger)
- Jag är Malala av Malala Yousafzai (1 gånger)
- The Invention of Wings av Sue Monk Kidd (1 gånger)
- The Spirit Room av Marschel Paul (1 gånger)
- We Are Water: A Novel av Wally Lamb (1 gånger)
- The Boys in the Boat: Nine Americans and Their Epic Quest for Gold at the 1936 Berlin Olympics av Daniel James Brown (1 gånger)
- Crazy Rich Asians av Kevin Kwan (1 gånger)
- En saga om tidens väsen av Ruth Ozeki (1 gånger)
- The Good House av Ann Leary (1 gånger)
- Freeman av Jr. Leonard Pitts (1 gånger)
- The Orchardist av Amanda Coplin (1 gånger)
- Fyren mellan haven : roman av M. L. Stedman (1 gånger)
Använder taggen
ValNewHope (91)Nytaggade
Google Books Ngram Viewer
Data från Books Ngram Viewer