kenck4s kontroversiella böcker
Den här sidan försöker visa samlingens mest kontroversiella böcker, uttryckt som standardavvikelsen för alla medlemsbetyg.
Standardavvikelse | Snittbetyg | Ditt betyg | Titel |
---|---|---|---|
0.997 | 3.8 | Ögat över månskäran av Libba Bray | |
0.992 | 3.65 | Extras av Scott Westerfeld | |
0.964 | 3.57 | Den jag var av Meg Rosoff | |
0.942 | 4.07 | Guldkompassen av Philip Pullman | |
0.916 | 3.63 | Magic or Madness av Justine Larbalestier | |
0.899 | 3.88 | The Secret Hour av Scott Westerfeld | |
0.889 | 3.89 | Peeps av Scott Westerfeld | |
0.867 | 4.01 | Upprorsänglar av Libba Bray | |
0.863 | 3.88 | Blue Noon av Scott Westerfeld | |
0.852 | 3.6 | Magic's Child av Justine Larbalestier | |
0.827 | 4.06 | Hans majestäts drake av Naomi Novik | |
0.826 | 3.93 | Dance of Death av Douglas Preston | |
0.812 | 3.93 | Touching Darkness av Scott Westerfeld | |
0.812 | 3.81 | The Queen's Man av Sharon Kay Penman | |
0.801 | 3.72 | Magic Lessons av Justine Larbalestier | |
0.778 | 3.92 | Prince of Darkness av Sharon Kay Penman | |
0.741 | 3.93 | Dragon's Lair av Sharon Kay Penman | |
0.736 | 3.88 | Cruel as the Grave av Sharon Kay Penman |